چاپ هرگونه آگهی ترحیم در قزوین برای شرکت در مراسم ختم ممنوع است

چاپ هرگونه آگهی ترحیم در قزوین برای شرکت در مراسم ختم ممنوع است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین:

چاپ هرگونه آگهی ترحیم در قزوین برای شرکت در مراسم ختم ممنوع است

معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استان قزوین با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: چاپ و نشر اعلامیه‌های ترحیم جهت دعوت عمومی در فضای حقیقی و مجازی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش آوای میهن نیوز ،منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان، افزود: با توجه به اینکه بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در مجالس پرجمعیت نظیر مجالس ترحیم اتفاق افتاده است بنابراین چاپ آگهی مجالس ترحیم در چاپخانه‌ها و تجمع در مجالس مربوط به طور قطعی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بی توجهی مردم و عادی انگاری کرونا باعث افزایش شیوع این بیماری در هفته‌های اخیر شده است و باید با توجه به این مسایل برای خروج از وضعیت قرمز کرونایی تلاش کنیم.

حبیبی ادامه داد: متاسفانه آمار بستری و فوتی‌های این بیماری در استان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته و کنترل و کاهش آن، نیازمند همکاری بیشتر مردم استان قزوین است.

این مسوول افزود: تاکنون هیچ درمان یا واکسنی برای بیماری کرونا پیدا نشده و رعایت بهداشت فردی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تنها راهکار برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیج نقطه سفیدی از نظر کرونا در استان نداریم، اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بدون اخذ نظر ستاد پیشگیری از کرونا و دانشگاه علوم پزشکی نباید در خصوص فعالیت نماز جمعه و مصلاها تصمیم گیری کند و هر گونه اظهار نظر در خصوص برگزاری نماز جمعه باید با هماهنگی ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین باشد

Share this post