پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد 

بیگدلی

 پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد 

 آوای میهن نیوز-مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان گفت: پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای تامین هزینه‌های جاری و عمرانی به دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

وجیه الله بیگدلی  در جمع خبرنگاران افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های استان در دولت سیزدهم ۲ برابر کل هفت سال گذشته پیش از آن بوده است.

وی از تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید استان در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: در زمان حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درجه بندی دهیاری های استان انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی‌ به عنوان دستگاه اجرایی هستند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها، گامی بلند در راستای توسعه روستایی و خدمات رسانی به روستاییان است که به همت و تدبیر دولت سیزدهم انجام می شود.

Share this post