گره گشایی از شریان های ملی در البرز با تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و آزادراه چرمشهرآبیک

گره گشایی از شریان های ملی در البرز با تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و آزادراه چرمشهرآبیک

تمامی ظرفیت های ملی و استانی برای بهره برداری از کمربند شمالی کرج و کمربند جنوبی البرز تا پایان سال بکار گرفته می شود/گره گشایی از شریان های ملی در البرز با تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و آزادراه چرمشهرآبیک/ آرامش، امنیت و رفاه مردم البرز و کل کشور از راه های ملی استان در اولویت است/ تسریع در تکمیل چرمشهر آبیک مورد تاکید رییس جمهور است/ کمربند شمالی کرج مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج و فاز ۲ و ۳ آزادراه چرمشهر آبیک در البرز برای بهره برداری تا پایان سال به جددنبال می شود و در این راستا رصد دقیق میدانی و تشکیل جلسات تخصصی به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش آوای میهن نیور به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی با بیان این مطلب، گفت: مردم کشور برای تسهیل در تردد به ۱۴ استان کشور در انتظار بهره برداری از پروژه کمربندشمالی کرج و آزادراه جنوبی البرز هستند و مردم البرز نیز برای کاهش بار ترافیک ملی در انتظار تکمیل این پروژه به سر می برند.

وی ادامه داد: بر اساس اظهارات شهردار کرج مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شمالی کرج طی پیگیری‌های مجدانه محقق شده و روند امور با سرعت در حال انجام است.

شهبازی با اشاره به اینکه پل بی یک نماد و المانی برای شهر کرج محسوب می شود و روند کار از محل پل به خوبی طی شده و پیشرفت قابل توجهی دارد، گفت: تا تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم، همچنان همراه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج هستیم.

وی افزود: از شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر کرج انتظار می رود که نگاه ویژه به تکمیل این پروژه داشته باشند و با نظارت مستمر طبق وعده‌ها، تا پایان سال نسبت به تکمیل کمربند شمالی کرج اقدام شود.

استاندار البرز با اشاره به روند تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر_ آبیک که ۴۳ کیلومتر آن در محدوده البرز است، گفت: بر این اساس از رییس جمهور محترم درخواست کردیم که تکمیل فازهای ۲ و ۳ این پروژه در البرز نیز تا پایان سال جاری در دستور کار باشد و خوشبختانه با عنایتی ویژه، این امر مورد تایید و تأکید دکتر روحانی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: رییس جمهور محترم در پاسخ این درخواست، خطاب به دکتر محمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نوشت که مشکلات این پروژه در اسرع وقت برطرف شود تا زمستان امسال افتتاح شود.

شهبازی گفت: بر این اساس با اهتمام ویژه ای درصدد سرعت بخشی به روند تکمیل این پروژه در البرز هستیم تا بتوانیم تا پایان سال هدیه ای ارزشمند در جهت رفاه مردم از سوی دولت، ارائه دهیم.

Share this post