۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

آوای میهن نیوز – مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون ۶۷۸ کودک بهزیستی این استان تحت حمایت حامیان و ۳۰۰ کودک نیز چشم‌ انتظار حامی هستند که امیدواریم با ورود خیرین و نیکوکاران کودکان پشت نوبت، تحت حمایت قرار گیرند.

روح الله خدابنده لو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند بصورت نقدی و غیرنقدی و کمک های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *