۲۰۰ هکتارزمین  در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره اوقاف به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود

 ۲۰۰ هکتارزمین  در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره اوقاف به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود

آوای میهن نیوز-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: زمین مورد نیاز به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره اوقاف در فاز دوم در شرف تأمین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود که برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر مسکن ساخته خواهد شد.

 اصغراسماعیلی با بیان اینکه  تمام اراضی داخل محدوده شهر قیدار اوقافی است،گفت: زمین دولتی در این شهر وجود ندارد تا برای متقاضیان نهضت ملی مسکن خانه بسازد.

وی با بیان اینکه با اداره اوقاف استان زنجان توافقی برای تامین زمین صورت گرفته است،ابراز کرد: حدود ۲۲ هکتار زمین در شهر قیدار برای ساخت مسکن ملی با اداره کل اوقاف توافق شده و در حال حاضر ۵۱۹ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهر ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۱۹ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر قیدار را به طور میانگین بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پروژه با قوت در حال انجام است.

اسماعیلی با بیان اینکه در فاز دوم متقاضیان زیادی برای طرح نهضت  ملی مسکن در شهر قیدار وجود دارد،تاکید کرد: زمین لازم به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تأمین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود.

وی ابراز کرد: با تامین زمین برای بیش از دو هزارو ۵۰۰ تا سه هزارنفر از متقاضیان پالایش شده در شهرقیدار مسکن ملی ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در شهر قیدار به دلیل اوقافی بودن زمین‌ها،با تمام توان  در صدد تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

Share this post