پرداخت۷ ماه از پاداش و رفاهی کارکنان دولت  در استان زنجان

پرداخت۷ ماه از پاداش و رفاهی کارکنان دولت  در استان زنجان

 

استاندار زنجان گفت : استان زنجان تنها استانی است که توانسته ۷ ماه از پاداش و رفاهی کارکنان دولت را پرداخت کند.

فتح اله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: امسال سال بسیار سختی به لحاظ تخصیص بودجه و درآمدهای استان بود اما با این‌همه تنگنا و سختی، تنها استانی هستیم که توانستیم ۷ ماه از پاداش و رفاهی کارکنان دولت را پرداخت کنیم.

مقام عالی استان افزود: مبلغ عیدی کارکنان نیز آماده است و پس از تعیین میزان به کارکنان پرداخت خواهد شد.

استاندار زنجان به موضوع مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌ها برای تامین بودجه مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: مدیران طی دو ماه گذشته همکاری خوبی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتند و توانستیم تمام اعتبارات را به حساب سازمان مدیریت واریز کنیم.

او تاکید کرد: برای تامین اعتبارات استان نباید فقط به مولدسازی تکیه کنیم و باید پیگیر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای نیز باشیم.

استاندار زنجان در ادامه شورای برنامه ریزی و توسعه به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: این کنگره آبروی استان و ادای دین به مقام شهدا و خانواده آنهاست و لازم است همه مدیران پای کار باشند و در برگزاری هر چه باشکوهتر آن همکاری کنند.

حقیقی با بیان اینک دبیرخانه کنگره فعال است و اسناد بسیار ارزشمندی نیز از شهدا جمع آوری شده است از مدیران خواست هزینه های لازم برای برگزاری آن را تامین کنند.

 

 

Share this post