جریمه سنگین معادن تخریب‌کننده جاده‌های روستایی قزوین

جریمه سنگین معادن تخریب‌کننده جاده‌های روستایی قزوین

معاون استاندار قزوین:

جریمه سنگین معادن تخریب‌کننده جاده‌های روستایی

معاون عمرانی استاندار قزوین:شرکت‌های معدنی متخلف در این حوزه توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راه طی یک کار کارشناسی دقیق شناسایی شدند.

به گزارش آوای میهن نیوز ،معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه مشترک کمیسیون راهبری وضعیت تصادفات جاده‌ای و شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین که شامگاه امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، با تاکید با اشاره به تاثیر بالای خرابی جاده‌ها و راه‌های روستایی در افزایش تصادفات و سوانح جاده‌ای گفت:‌ شرکت‌های معدنی متخلف در این حوزه توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راه طی یک کار کارشناسی دقیق شناسایی شدند.

فرخزاد افزود: بنابراین این شرکت‌های فعال در حوزه معدن ملزم به نصب باسکول در معادن خود هستند و نمی‌توانند با حمل بارهای سنگین سنگ توسط خودروهای مختلف آسفالت و زیرسازی جاده‌های روستایی را تخریب کرده و منجر به ایجاد حوادث جاده‌ای شوند. بنابراین این معادن بعد از گرفتن ۲ بار اخطار در صورت عدم نصب باسکول بار سوم جریمه نقدی سنگین می‌شوند.

وی با اشاره به طرح برخی موضوعات در جلسات شورای هماهنگی ترافیک استان ادامه داد: با وجود اینکه استفاده از پنل خورشیدی در چراغ‌های ترافیکی مهم است، اما در حال حاضر رفع مشکل تصادفات جاده‌ای منجر به جرح و فوت در اولویت اصلی ماست و باید اعتبارات حوزه ترافیک استان قزوین در درجه اول برای برطرف کردن این تصادفات هزینه شود.

Share this post