مشارکت حداکثری در انتخابات موجب شکست دشمنان می‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب شکست دشمنان می‌شود

آوای میهن نیوز-استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب شکست دشمنان و کاهش فشار آنها بر کشور می‌شود.

محسن افشارچی روز پنجشنبه در شورای اداری استان و آیین تجدید بیعت با آرمان های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: ساز و کار مردم سالاری در کشور ما متکثر است و با سیستم حزبی تفاوت دارد؛ در این ساز و کار امکان بالا آمدن همه افراد جامعه در ساختار قدرت فراهم بوده، ولی در ساختار حزبی شرط حضور در ساختار قدرت، عضویت و فعالیت در احزاب است.

وی ادامه داد:مشارکت مردم در سرنوشت خود، ‌ ارمغان انقلاب اسلامی است و در واقع بدون مردم امکان حکومت اسلامی وجود ندارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به آورده های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: آورده نرم افزاری انقلاب اسلامی بیشتر از آورده های سخت افزاری است که دستاوردها و موفقیت های سخت افزاری نیز در شرایط تحریم و با دستان بسته به دست آمد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: با همه کارها و اقدامات و خدمات انجام شده هنوز هم جای کار داریم و در زمینه هایی مثل جلوگیری از فساد، تبعیض و حرص نیازمند ساز و کارهایی هستیم.

افشارچی ادامه داد: اصلیترین مصداق امر به معروف در انقلاب اسلامی، عدالت است و در این راستا در حوزه های مختلف اعم از عدالت اجتماعی، اقتصادی و آموزشی اتفاقات قابل توجهی محقق شد.

استاندار زنجان گفت: سال گذشته از محل تبصره ۱۶، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای خرد در استان اعطا شد که رویکرد ما در جهت تقویت تولید ثروت در بین اقشار مختلف جامعه بوده است.

افشارچی ادامه داد: در حوزه عدالت اجتماعی و برخورداری روستاها از امکانات زیرساختی در حد قابل توجهی پیشرفت داشته ایم و اکنون دغدغه ما رساندن گاز به روستاهای دارای مسیرهای سخت گذر است.

وی گفت: در زمینه عدالت آموزشی نیز با گسترش مراکز آموزش عالی و دانشگاه رشد چشم گیری در جمعیت دانشجویی و پیشرفت های علمی کشور رقم خورده است.

Share this post