نامگذاری خیابانی به نام شهید سید رضی موسوی در زنجان

نامگذاری خیابانی به نام شهید سید رضی موسوی در زنجان

میهن نیوز- عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت:طبق مصوبه شورای شهر زنجان، خیابانی به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شد.
سعید نجفی با بیان اینکه شهید والامقام سردار سید رضی موسوی از فرزندان برومند استان زنجان بود، از نامگذاری خیابانی به نام این شهید در شهر زنجان خبر داد.
وی با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان خیابانی دو بانده واقع در جنب پادگان تیپ زرهی، خیابان منتهی به شهرکهای فجر و نصر شهر زنجان به نام سردار جبهه مقاومت شهید سید رضی موسوی نامگذاری شد.
عضو شورای عالی استانها در ادامه با ذکر حدیث امام علی (ع) که می فرمایند: ” خداوند برای گروهی کشته شدن و برای گروهی دیگر مرگ را مقرّر نموده و هر کدام به اجل معین خود انسان که او مقدّر کرده است می رسند، پس خوشا به حال مجاهدان راه خدا و کشتگان راه اطاعت او.” اظهار داشت: شهید موسوی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی بود که سرانجام به آرزویش رسید.
نجفی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب شهادت سردار سرفراز اسلام سید رضی موسوی فرزند استان زنجان شهر شور و شعور حسینی، شهر غواصان دریادل را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران و همرزمان غیورشان مخصوصا محضر خانواده معزز و از خود گذشته ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان می دهیم که راه ایشان که یار دیرین حاج قاسم عزیز بودند، ادامه دارد. پیام ما به همه دشمنان شیطان صفت و صهیونیست ها این هست که : کلنا فداک یا زینب (س)…

Share this post