برگزاری نخستین جشنواره استانی اقتصاد و رسانه در ۵ محور در زنجان

برگزاری نخستین جشنواره استانی اقتصاد و رسانه در ۵ محور در زنجان

میهن نیوز- مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجاندر جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید در گسترش تعاملات با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: در همین راستا تا پایان سال جاری برنامه‌های مختلف در این حوزه برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

امید مالکی از برگزاری نخستین جشنواره استانی اقتصاد و رسانه با محوریت موضوعات مرتبط در حوزه اقتصاد و تجارت در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری مشترک اتاق بازرگانی زنجان و خانه مطبوعات استان زنجان برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه جشنواره اقتصاد و رسانه در ۵ بخش گزارش، یادداشت، مقاله و سرمقاله، مصاحبه، تیتر و عکس برگزار می‌شود، گفت:  ۱۵ مرداد ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار داوطلبان بوده و اختتامیه جشنواره نیز نیمه دوم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

مالکی با بیان اینکه اصحاب محترم رسانه آثار خود را باید در یکی از رسانه‌های دارای مجوز از تاریخ یکم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ لغایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ منتشر کرده باشند، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در حوزه اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان باشد.

 وی با بیان اینکه آثار باید در قالب فایل pdf و کاملاً خوانا به آدرس ایمیل irdirector@zccima.ir ارسال شود، ادامه داد: بعد از داوری آثار به ۵ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا و تجلیل می‌شوند.

Share this post