مرکز آنکولوژی بیمارستان ولی عصر زنجان با حضور وزیر کشور افتتاح شد

مرکز آنکولوژی بیمارستان ولی عصر زنجان با حضور وزیر کشور افتتاح شد

 

آوای میهن نیوز – مرکز ۱۶۰ تختخوابی خیرساز آنکولوژی مجتمع آموزشی درمانی ولی عصر (عج) زنجان روز سه شنبه با حضور وزیر کشور و مسوولان استانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در مراسم افتتاح این مرکز، افزود: برای احداث این مرکز در مجموع حدود ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۷۰ میلیارد تومان آن توسط موسسه خیریه مجتمع پزشکی حضرت ولیعصر (عج) و ۴۵ میلیارد تومان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان تامین شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این مرکز تمامی خدمات درمانی بیماری سرطان از قبیل شیمی‌درمانی، درمان سرپایی و بستری، رادیوتراپی، پرتودرمانی و تزریق داروهای خاص به گروه های هدف در این استان و استانهای همجوار ارائه خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: ساخت این مرکز به صورت ساختمان الحاقی در سال ۹۵ توسط موسسه خیریه حضرت ولیعصر (عج) زنجان در ۶ هزار و ۴۴۵ متر مربع با چهار طبقه آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه با تکمیل بخش الحاقی بیمارستان ولی عصر (عج) تعداد تخت های بیمارستانی استان به یک هزار تخت خواهد رسید.

بختیاری افزود: طبق رایزنی ها بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان و پرستاری زنجان در این مرکز استخدام خواهند شد.

در افتتاح این مرکز یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و محمدجواد حیدری‌پور مدیرکل امور خیرین وزارت بهداشت نیز حضور داشتند و پیش از افتتاح از بخش‌ های در حال احداث مرکز سوختگی در بیمارستان موسوی، پروژه رجبعلی مقدم در کنار بیمارستان بهشتی و سایر بخش‌های این بیمارستان بازدید کردند و در جریان میزان پیشرفت و مشکلات آنها قرار گرفتند.

*خبرنگار/ مهران حبیبی

Share this post