استفاده ابزاری از ترور پدر هسته‌ای ایران

استفاده ابزاری از ترور پدر هسته‌ای ایران

 

 

 

 

 

 

 

دهه اول انقلاب، ما به طور مرتب شاهد گلچین و پرپر شدن افراد مؤثر انقلاب توسط گروهک‌ها، منافقین و معاندین نظام بودیم. متأسفانه ترور شخصیت‌های کلیدی در دهه چهارم و پنجم انقلاب نیز در حال پیگیری است، منتها این بار توسط عوامل مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و اسرائیل.

قبل از برجام ما تعدادی از دانشمندان هسته‌ای خود را در ترورهای داخلی از دست دادیم و با کمال تأسف دیروز نیز #دکتر_محسن_فخری‌زاده پدر اتمی ایران در تروری ناجوانمردانه به لقاءالله پیوست.

🔻 توپخانه آتش به اختیاران

اوایل انقلاب پسِ هر ترور ملت یکدست و همصدا تروریست‌ها را نشانه گرفته و با مشت گره کرده آماده پاسخگویی به آنها بودند و هر زخمی بر انقلاب باعث انسجام و اتحاد بیشتر بین مردم و مسئولین نظام می‌شد.

از دیروز که دکتر محسن فخری‌زاده مهابادی ترور شدند، توپخانه پرحجم آتش به اختیاران عمدتا به جای آمریکا و اسرائیل؛ اصلاح‌طلبان و دولت را نشانه رفته‌اند، البته تک تیراندازانی هم از جبهه مقابل، مقابله به مثل می‌نمایند، گویی استارت یک جنگ مجازی بین دو طرف ماجرا زده شده است.

احتمالا کاسبان داخلی و خارجی تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نگران روی کار آمدن بایدن و بازگشت آمریکا به مذاکرات و توافقات برجام هستند.

🔻عقده‌گشایی جناحی

عقده‌گشایی سیاسی و جناحی و استفاده ابزاری از خون پاک شهدا به عنوان ذخایر معنوی ملت ایران (نه جناح خاص) برای مقاصد حقیر سیاسی، قطعاً نه مورد تأیید دلسوزان نظام بوده و نه به خیر و صلاح عمومی کشور است. گیریم فردا خدای ناکرده جنگی رخ دهد، دسته‌بندی‌های سیاسی و ایجاد تشتت و چند دستگی‌های فعلی به سود چه کسانی تمام خواهد شد؟ اتفاقا دشمن با رصد و مشاهده این تشتت و عدم وفاق ملی، جهت تداوم ترورها تهییج و تحریک می‌شود.

به هر صورت نکته بدیهی در شرایط خطیر کنونی اینست که دامن زدن به اختلافات داخلی و شعله‌ور نمودن خاکسترهای جناحی از سوی کاسبان ترور (از هر دو طیف درگیر)، آب در آسیاب دشمن ریختن بوده و به صلاح مملکت و ملت نمی‌باشد.

✍️ #رضا_قاسم‌پور

 

 

Share this post