جعفر قزوینیان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان شد

جعفر قزوینیان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان شد

آوای میهن نیوز-در آئینی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان جعفر قزوینیان به عنوان سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان معرفی وا خدمات اسماعیلی تقدیر شد. 

در این مراسم مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان لازمه رشد در هر سازمانی را تغییر و تحول دانست و افزود: هر رشدی نیاز به تحول دارد و در این راستا جابه جایی مدیریتی تحولات خوبی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمدگلشنی ادامه داد: جابه جایی مدیران این دو اداره کل درون سازمانی است و به خاطر استفاده مطلوب از زمان این تغییر و تحول سریع انجام شد.

وی با بیان اینکه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان فردی توانمند و خستگی ناپذیر هستند،ابراز کرد: در مسکن ملی تلاش خوبی توسط مدیرکل سابق این اداره انجام گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان،با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است،گفت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی مدیریتی تحولات خوبی را در بخش های مختلف ایجاد خواهد کرد.

گلشنی، با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت بحث مسکن است،تاکید کرد: مسکن ملی از دغدغه های مهم استان نیز می باشد و در این میان باید سرپرست جدید این اداره کل با حساسیت ویژه ای به موضوع مسکن ملی نگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در هر دستگاهی نیاز به تلاش و تکاپو دارد، افزود: خدمت کردن در این برهه زمانی سخت و ملال آور است و در این میان وزارت راه و شهرسازی و استاندار به این نتیجه رسیدند که جابه جایی در این دو اداره کل صورت گیرد و سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاش و با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمندکارها را به نتیجه برسانند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، یاد آورشد: امیدوارم این تغییر و تحول مدیریتی در این دو دستگاه اجرایی برای استان و مردم مایه خیر و برکت باشد و از این ظرفیت برای جمع کردن مشکلات حوزه مسکن به خوبی استفاده شود.

گلشنی افزود: استاندار زنجان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی دارند و در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکتهای خدمات رسان پروژه ها ی مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.

Share this post