اتحاد و انسجام ملی در هر شرایطی، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند

اتحاد و انسجام ملی در هر شرایطی، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند

استاندار قزوین تاکید کرد:

اتحاد و انسجام ملی در هر شرایطی، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند

استاندار قزوین با بیان اینکه مسوولان در این شرایط، وظیفه سنگینی برعهده دارند، افزود: امروز همه دشمنان بسیج شده و همه ابزار مالی خود را در منطقه و مرزها مستقر کرده اند و در این شرایط فقط اتحاد و انسجام ملی است که ما را به پیروزی می‌رساند.

به گزارش آوای میهن نیوز ،هدایت الله جمالی پور در مراسم یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه دلخراش سانحه هوایی، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با سلب اطمینان از سرمایه‌های انسانی و برهم زدن اعتماد در سرمایه اجتماعی به اهداف شوم خود دست یابند.

جمالی پور اضافه کرد: ملت ایران طی ۴۰ سال برای این انقلاب، عزیزترین فرزندان خود مثل سلیمانی‌ها را که کاملترین انسان‌ها بودند، فدا کرده‌اند و از راهی که برای آینده کشور انتخاب نموده‌اند بر نخواهند گشت.

استاندار قزوین افزود: اگر انتقاد و ایرادی وجود داشته باشد برای اصلاح امور است نه اینکه مردم از آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی عبور کرده باشند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در معرض تهاجمات جدی دشمنان است و اگر تا دیروز از آن سوی منطقه علیه کشور توطئه صورت می‌گرفت امروز به کنار مرزها هدایت شده است.

جمالی پور اضافه کرد: اگر اقدامات دشمنان تا دیروز در داخل منطقه خیلی عیان نبود امروز روابط آنها با کشورهای منطقه برای توطئه علیه کشور عیان شده است.

استاندار قزوین گفت: امروز دشمنان به نوعی پیمان استراتژیک با کشورهای منطقه منعقد کرده‌اند و لحظه به لحظه برای مدیریت آن پول و هزینه صرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسوولان در این شرایط، وظیفه سنگینی برعهده دارند، افزود: امروز همه دشمنان بسیج شده و همه ابزار مالی خود را در منطقه و مرزها مستقر کرده اند و در این شرایط فقط اتحاد و انسجام ملی است که ما را به پیروزی می‌رساند.

استاندار ادامه داد: اتحاد و انسجام ملی در این شرایط، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند آنچنانکه در دوران دفاع مقدس آن را تجربه کردیم و نتیجه آن پیروزی بود.

این مسوول اضافه کرد: در این شرایط با دعوا، مرافعه و چنگ زدن به صورت هم فقط دشمنان را خوشحال می‌کنیم چون آنها به ایجاد اختلاف میان نیروهای انسانی برای دست یافتن به اهداف خود امید بسته اند.

وی افزود: در این شرایط سخت از ما به عنوان عناصر جمهوری اسلامی یا ایرانی پذیرفته نیست که به گونه ای رفتار کنیم که دشمنان از حرکت ما احساس خوشحالی و شادی کنند.

جمالی پور با اشاره به شرایط حساس امروز، گفت: در این شرایط همه باید با درک درست، ظرفیت‌ها را پشت سر هم گذاشته و از اختلاف افکنی که امید مردم را به آینده مانوس کند پرهیز کنیم.

وی با اشاره به حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان، افزود: این استان اگرچه فقیر است اما مردم خوب، مهمان نواز، قانع و کم توقع دارد و امیدواریم با بسیج ظرفیت‌ها بتوانیم به آنها کمک کرده و آلام مردم این استان را کم کنیم.

Share this post