آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

طرح ملی مسکن

آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

میهن نیوز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از ۱۹۰۰۰ واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

«علیرضا جزء قاسمی»  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزء استانهای پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تا کنون ۲۰۰۰ واحد مسکونی را آبرسانی و بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب می باشند.

وی افزود: تا کنون برای آبرسانی به واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان اعتباری بالغ بر۱۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۶۰۰۰ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تا کنون انشعاب فاضلاب ۱۱۴۴ واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد که بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

جزء قاسمی افزود: افزون بر شهرک های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر ۳۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است.

این مسئول بیان داشت: احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر شهر زنجان، در تمامی شهرستانهای استان زنجان نیز در دست اجرا قرار دارد که کار آبرسانی به این واحدها با اولویت در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز عملیات آبرسانی به بیش از ۱۴۷۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شده است.

Share this post