استفاده از اراضی لیل آباد برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان

استفاده از اراضی لیل آباد برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان

 میهن نیوز-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان استفاده خواهیم کرد.

اصغر اسماعیلی  در جلسه کارگروه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان در محل استانداری زنجان،گفت: چهارمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی با حضور استاندار زنجان و معاون هماهنگی امور عمرای استاندار زنجان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در این جلسه ملاک عمل ما در توسعه شهر زنجان، رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن در این شهر است‌.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با استفاده ازظرفیت اراضی لیل آباد برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی استاندار و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان ،از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

وی افزود: با وجود این محدوده، دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت و مشکل زمین برای ساخت مسکن هم حل شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: بخشی از نیاز در بخش مسکن مربوط به تامین زمین است که با الحاق محدوده هزار هکتاری اراضی لیل آباد گام مهمی در استان برداشته می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: با کمک مدیریت استان سرمایه ای در اختیار داریم که با تکیه بر آن می توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه مسکن را حل کنیم و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای توسعه شهری در غرب شهر زنجان از تمام ظرفیتها و فرصت ها استفاده می کند چرا که این منطقه قابلیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف دارد.

Share this post