پیش بینی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان زنجان

پیش بینی ۷۷۲ شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان زنجان

آوای میهن نیوز- رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی حوزه های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و گفت: با هدف تسهیل رای دهی شهروندان، ۷۷۲ شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان در نظر گرفته شده است.

ابولفضل رفیعی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تعداد شعبه اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل ۲ درصد افزایش دارد، افزود: تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیات های اجرایی حوزه های مختلف انتخابیه استان تعیین شده که شامل ۴۵۷ شعبه ثابت و ۳۱۵ شعبه سیار است.

دکتر رفیعی

وی اظهار داشت: برای حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۳۳۱ شعبه، ابهر – خرمدره و سلطانیه ۱۸۴ شعبه، ماهنشان – ایجرود ۹۷ شعبه و خدابنده ۱۶۰ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: رای مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با همکاری هیات های اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شان مردم شریف و همیشه در صحنه استان برگزار کنند.
رفیعی افزود: نزدیک به ۵۰ دستگاه احراز هویت برای آموزش عملی دست اندرکاران و نیز ارزیابی و تست وضعیت آنتن دهی تمامی شعب در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون همه مراحل تست و ارزیابی با موفقیت صورت گرفته و آموزش عوامل مختلف اجرایی در جریان است.
در حال حاضر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس از استان به ۲۴۷ نفر رسیده است بنابراین با توجه به تعداد پنج کرسی‌ نمایندگی استان به طور میانگین به ازای هر کرسی ۴۹ نفر رقابت خواهند کرد.

 

Share this post