برگزاری اردوهای راهیان نور آثار و برکات زیادی را در جامعه و آموزش و پرورش داشته است

برگزاری اردوهای راهیان نور آثار و برکات زیادی را در جامعه و آموزش و پرورش داشته است

آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و دیگر مسئولین و مدعوین در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان برگزار شد.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این مراسم ضمن تبریک دهمه فجر، گفت: ایثار و شهادت موضوعی است که باید در ترویج آن تلاش کرد.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه باید دلاورمردی هشت سال دفاع فراموش نشود، عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس برهه‌ای حساس، با افتخار، با اقتدار و مشحون از شهادت، رشادت، بزرگمردی و گذشت است.

وی با اشاره به اینکه همه این اتفاقات در اوج مظلومیت رخ داده است، عنوان کرد: حوادث این ایام الگویی عملی برای کتاب، داستان، فیلم‌ها و فرهنگ جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دفاع در دوران جنگ تحمیلی نشان‌دهنده قدرت نظامی کشور است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سبب تثبیت، ترویج و تبیین فرهنگ جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق هدف روز عاشورا است، اضافه کرد: اگر فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده نشود، این فرهنگ و تاریخ و تاریخ‌سازانش مظلوم واقع می‌شوند.

مرادی نافچی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور آثار و برکات زیادی را در جامعه و در آموزش و پرورش داشته است.

وی ادامه داد: با برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموز با توجه به اقتضای سنی در فضای عینی و عملی هشت سال دفاع مقدس قرار می‌گیرند.

گفتنی است عدم دعوت از برخی از خبرنگاران  برای پوشش این خبر مهم نامعلوم است اما به نظر می رسد از شیوه های جدید مدیر کل فرهیخته آموزش وپرورش استان زنجان است که  جای سوال دارد.

Share this post