برگزاری جشن خودکفایی۲ هزار مددجوی زنجانی در ایام دهه فجر

برگزاری جشن خودکفایی۲ هزار مددجوی زنجانی در ایام دهه فجر

آوای میهن نیوز- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان زنجان گفت:همزمان با ایام دهه فجر ۲ هزار مددجوی زنجانی خودکفا می‌شوند.

روح اله صالحی در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه های متعددی همزمان با دهه فجر اجرا می شود که مهمترین آن برگزاری جشن خودکفایی برای ۲ هزار مددجو است.

او اضافه کرد: علاوه بر این نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان در حوزه خودکفایی و اشتغال دایر خواهد شد.

این مسوول گفت: توانمند سازی مدد جویان از اهداف اصلی کمیته امداد بوده و به ایجاد فرصت‌های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه ای شده است، همچنین علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه خاصی می‌شود و در این زمینه‌ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

صالحی معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا را از دیگر اهداف این جشن برشمرد و ادامه داد: معرفی الگوهای موفق اشتغال ازجنس خود مردم که با دریافت تسهیلات و تنها با داشتن عزم واراده سعی وتلاش به جایگاه مناسبی در جامعه دست پیدا کرده و نقش مؤثری در تولید و تحقق شعار سال ایفا کنند را ازمهمترین دستاوردهای این جشن خواند.

او ادامه داد: برگزاری میز خدمت حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی رایگان به جامعه هدف تحت حمایت با حضور وکلای نیکوکار، اجرای رزمایش های مردمی و خیر خواهانه جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری، افتتاح مرکز نیکوکاری به تعداد سه مورد، ایجاد پایگاه های حامی یابی و اجرای پویش با هدف جذب حامی جهت فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت و فضاسازی در شبکه های اجتماعی با هدف انتشار اخبار و اقدامات امداد با هدف امید آفرینی و نمایش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از سایر برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه فجر است.

Share this post