خروش زنجانی‌ها در حمایت از مردم بی دفاع غزه

خروش زنجانی‌ها در حمایت از مردم بی دفاع غزه

آوای میهن نیوز_شهروندان زنجانی روز شنبه همگام با مردم سراسر کشور در حمایت از کودکان مظلوم و ستمدیده غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

 مردم زنجان در این مراسم با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر همبستگی خود با ملت مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین تاکید کردند.

در این راهپیمایی که چهارراه امیر کبیر تا میدان انقلاب برگزار شدشرکت کنندگان شعار “استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا”، “مرگ بر اسراییل” سردادند.

همچنین شرکت کنندگان با در دست داشتن دست نوشته و پلاکارد بر ضرورت حمایت از مردم بی دفاع غزه تاکید کردند و با شعار “مرگ بر آمریکا”، “اسراییل نامشروع، اسراییل کودک کش” و “هیهات من الذله” بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

انتفاضه فلسطین برخاسته از حرکت مردمی است
استاندار زنجان در این راهپیمایی گفت: مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی آنان در برابر غاصبان، به شکست رژیم صهیونیستی منجر می‌شود.
محسن افشارچی افزود: رژیم جعلی اسرائیل بر مبنای تبعیض، ترور و تعدی شکل گرفته و ماهیت این رژیم بر این سه عنصر استوار است.

 

وی به تاریخچه شکل گیری انتفاضه فلسطین که برخاسته از حرکت مردمی بوده اشاره کرد و اظهار کرد: انتفاضه دوم که با سازماندهی حماس و جهاد اسلامی شکل گرفت به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
استاندار زنجان گفت: بنابر وعده الهی با ایستادگی و مقاومت، غده سرطانی صهیونیسم محو خواهد شد.

 

افشارچی با بیان اینکه جهت گیری جمهوری اسلامی جهت گیری درستی درباره فلسطین است، اظهار کرد: در یک ماه گذشته آن عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی برای خودش درست کرده بود، فرو ریخت.

Share this post