در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نگاه سیاسی نداریم

در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نگاه سیاسی نداریم

میهن نیوز-رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: عده ای از روی شیطنت چنین القا می کنند که نگاه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، سیاسی است در حالی که چنین نگاهی در بررسی صلاحیت دواطلبان انتخابات حاکم نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محمدجواد محمدی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و اعضای هیات نظارت استان افزود: شورای نگهبان از شاخص های قانونی در بررسی صلاحیت ها کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه انسجام و تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت، نیاز انتخابات است، اظهار کرد: همه ما در سنگر تحقق مردم سالاری دینی هستیم و بر کسی پوشیده نیست که امسال برگزاری انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدی به راهبردهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات در ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: همه ما موظف به تحقق این راهبردها هستیم.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در مولفه سلامت انتخابات نقش اصلی را دارد، گفت: برای تحقق این راهبرد، سه هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت استان همت و تلاششان این است که سلامت انتخابات را محقق کنند.

محمدی عمل به مر قانون و رعایت اصل بی طرفی را پایه و اساس انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر برای مردم اطمینان حاصل شود که عوامل اجرایی و نظارت به اجرای قانون و عدم جانبداری مصر هستند، این موضوع موجب مشارکت بیشتر نیز می شود.

Share this post