شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در استان زنجان تشکیل شد

دکتر عزیزخانی

شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در استان زنجان تشکیل شد

میهن نیوز- اولین نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی زنجان با حضور مدیران بیمه و درمان ، روسای کانونهای بازنشستگی ، نمایندگان مجامع کارفرمایی و تشکلهای کارگری تشکیل شد.
در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان و رئیس شورای هماهنگی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی در استان زنجان ، تعامل ، همفکری ، هم افزائی و بهره مندی از خرد جمعی و ارائه خدمات را از اهداف اصلی تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی برشمرد و اظهار داشت : این شورا در استانها ، اصلی ترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل های صنفی ، کارگری ، کارفرمایی ، بازنشستگان ، مسئولین و مقامات استانی و محلی خواهد بود . 
عزیزخانی در ادامه اظهار داشت: در واقع تلاش میکنیم تا شورای راهبردی به عنوان عمده ترین و مهمترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان در جهت پاسخگوئی درخواستها و دریافت مشورت گام برداشته و تا حصول نتیجه مطلوب برای رضایتمندی جامعه هدف کوشش نماید.
دکتر جراحی مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز اظهار داشت : امیدواریم که شورای هماهنگی شرکای اجتماعی در سطح استانی و محلی و در مراحل بالاتر در سطح ملی بتواند منشاء آثار مثبت و خوبی واقع گردد و با تداوم این حرکت به نتایج تعیین شده برسد .

شایان ذکر است هرکدام از اعضا نیز به بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و تشکیل شورای راهبردی را نقطه عطفی در رعایت اصل سه جانبه گرایی توسط سازمان تامین اجتماعی دانستند.
گفتنی است:همسو با سیاست های کلی تامین اجتماعی و در راستای بهره گیری از خرد جمعی ذینفعان و با هدف انسجام ، تفاهم و تقویت ارتباطات و توسعه تعامل اثربخش، شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سایر استانها در استان زنجان نیز تشکیل گردید .

Share this post