ایستگاههای شبکه شتاب نگاری استان زنجان به ۴۰ ایستگاه افزایش می یابد

ایستگاههای شبکه شتاب نگاری استان زنجان به ۴۰ ایستگاه افزایش می یابد

آوای میهن نیوز_رئیس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه چهار دستگاه نسل جدید شتاب نگار به مجموعه ایستگاه های شبکه شتاب نگاری استان زنجان افزوده خواهد شد، گفت: با افزایش دستگاههای جدید، تعداد ایستگاههای شبکه شتاب نگاری استان به ۴۰ ایستگاه افزایش می یابد.

مسلم کرمی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه کارشناسان حوزه شبکه شتاب نگاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به مدت دو هفته جهت بازدید از ایستگاه های موجود و بروز رسانی دستگاهها و رفع ایرادات فنی در استان زنجان حضور خواهند داشت،گفت: در این سفر چهار دستگاه نسل جدید شتاب نگار به مجموعه ایستگاه های شبکه شتاب نگاری استان اضافه می شود.
وی با بیان اینکه این چهار دستگاه در ایستگاههای خرمدره، سهرین، زرین رود و دندی نصب خواهد شد، اظهار کرد: با افزایش دستگاههای جدید، تعداد ایستگاههای شبکه شتاب نگاری استان به ۴۰ ایستگاه افزایش می یابد.
رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به اینکه شبکه شتاب نگاری در سطح استان زنجان از وضعیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است، تاکید کرد: در صورت به روز رسانی و ارتقاء ایستگاهها به دستگاههای نسل جدید و ایجاد مرکز مانیتورینگ ایستگاهها، گام بزرگی در زمان وقوع زلزله و شناسایی مراکز با شدت بالای زلزله، مدیریت بحران و راهبری نیروهای امدادی به مناطق مذکور رقم می خورد.
کرمی از  مدیر کل راه و شهرسازی استان که شرایط حضور تیم فنی مرکز تحقیقات راه ،مسکن و شهرسازی در استان را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد.

Share this post