در زمان حاضر بزرگترین نرم افزار انقلاب اسلامی انتخابات است

در زمان حاضر بزرگترین نرم افزار انقلاب اسلامی انتخابات است

آوای میهن نیوز-استاندار زنجان گفت: شرکت در انتخابات پیشرو امری مهم تلقی می‌شود و در این میان انتخاب اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان،محسن افشارچی در جلسه تبیین انتخاباتی با حضور شماری از اساتید دانشگاههای استان زنجان، به تشریح وقایع تاریخی کشور در سالهای گذشته پرداخت و افزود: یک نکته مشترک در همه این وقایع استقلال خواهی مردم است.

وی بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته باید جریان و اتفاقات را به دقت نگریست اظهار داشت: کشورمان طی این مدت در حوزه سخت افزاری با وجود مشکلات متعدد و تحریم های ظالمانه به موفقیت هایی رسیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه نرم افزاری باید تجدید نظر انجام شود، گفت: در زمان حاضر بزرگترین نرم افزار انقلاب اسلامی انتخابات است.

وی بابیان اینکه همواره‌ دموکراسی متکثر در انتخابات کشورمان نمود دارد، اظهار داشت: به عنوان مثال تعدادی کاندیدا در حوزه زنجان و طارم به رقابت می پردازند در حالی که در کشورهای خارجی این مهم در قالب حزب انجام می شود.

افشارچی با بیان اینکه وجود همین تعداد کاندیداهای انتخاباتی دربرگیرنده سلایق مختلف است افزود: با توجه‌ در شرایط کنونی باید در انتخابات شرکت کنیم و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار زنجان با ابراز امیدواری نسبت به شرکت گسترده عموم مردم در انتخابات، ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نمی کند و در این میان با مشارکت حداکثری، استقلال و قوام کشور در مدت طولانی شکل می‌گیرد.

افشارچی خاطرنشان کرد: نزدیکترین راه برای تحقق مردم سالاری، حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است چراکه نمایندگان مجلس، بیشترین نزدیکی را با مردم دارند و دغدغه‌های مردم را به خوبی می‌شناسند بنابراین شایسته است هم استانی ها مشارکت فعالانه ای در این انتخابات داشته باشند.

افشارچی

Share this post