در صورت راهیابی به مجلس یکی از اهدافم وضع قوانین به نفع مردم است

در صورت راهیابی به مجلس یکی از اهدافم وضع قوانین به نفع مردم است

میهن نیوز-گزارش اختصاصی: تنور انتخابات روز به روز در حال گرم شدن است و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون حضور افرادی است که توانسته اند با اعتقاد کامل قدم در این جولانگاه سیاسی اعتقادی بگذارند. دکتر خلیل آل امین  از جمله کسانی است که در زمان حاضر احساس دین کرده  و وارد کار زار انتخابات شده است .
در یک بعد ازظهر زمستانی سرد  اینبار دکترخلیل آل امین را جواد خیابانی گزارشگر قدیمی تلویزیون با نگاه گرم وصدای دلنشینش در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان همراهی می کرد واین نشست صمیمی چه بی ریا وبا صفا برگزار شد.

این نامزد انتخابات در جمع  اهالی رسانه ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به انتخابات  مجلس اشاره و اظهار کرد: من یک پزشک هستم و سلامت مردم همواره جزو دغدغه های اصلی ام است.

وی ادامه داد: من با درد مردم آشنا هستم و در نهادهای مختلف فعالیت کرده ام و یکی از اهدافم در صورت راهیابی به مجلس وضع قوانین به نفع مردم است.

دکترآل امین با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: امیدوارم‌ که همشهریان اقبال کرده و مطالبات را پیگیری کنند‌.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: سرانه بهداشت و درمان و میزان مراکز درمانی و بهداشتی کمتر است و لازم است برای جبران کمبود ها در این بخش تلاش کنیم.

وی به کمبودهای استان در حوزه فضاهای ورزشی هم اشاره کرد و گفت: امروز زنجان با یک میلیون جمعیت ورزشگاه مناسبی ندارد.

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم، با بیان اینکه استان زنجان بر خلاف موقعیت جغرافیایی و کریدور اتصال محور شمال به جنوب کشور دارای عقب ماندگی است، ادامه داد: در کنار مطالبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مشکلات بیکاری جوانان تحصیل کرده و رفع نواقص در صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی بویژه در شهرستان طارم یکی از اولویت های اصلی نماینده استان در مجلس دوازدهم خواهد بود.

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال نیز در این نشست با تاکید بر اینکه وظیفه هر ایرانی شرکت در انتخابات است، گفت: حضور در انتخابات یعنی انتخاب فرد اصلح که تصمیم گیرنده باشد و اگر مشارکت نباشد نمی‌توان ادعای پیشرفت و توسعه داشت.

وی، با یادآوری اینکه شرکت در انتخابات باید از روی عشق به ایران باشد، افزود: حضور بنده در زنجان برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی است.

خیابانی، با بیان اینکه باید ایران را با حضور نمایندگان اصلح در مجلس آباد کرد، افزود: مردم ایران در انتخابات شرکت کنید و با انتخاب فرد اصلح برای ساختن ایران و در مسیر وطن پرستی قدم بردارید.

گزارشگر فوتبال، با بیان اینکه دکتر آل امین را به طور کامل می‌شناسم و کارهای متعددی در زمینه فرهنگی هنری و ساخت فیلم ها داشتم و معتقدم وی می‌توانند کمک کننده مردم این شهر در مجلس باشند گفت: مردم به ایشان اعتماد کنند وبه او رای دهند.

وی، با اشاره به اینکه نماینده ای که از سوی مردم به مجلس راه پیدا می‌کند، مطالبه کننده حق مردم این شهر در مجلس است، گفت: با رای مردم زنجان به شما، به مجلسی راه خواهید یافت که نیاز است حق مطلب را ادا کنید و در قانون گذاری کمک کنید و در مطالبات سهم مردم زنجان را بگیرید.

خیابانی، همچنین با تاکید بر اینکه مردم زنجان نماینده ای می‌خواهند که سطح استان چه از نظر فرهنگی، سلامت و ورزشی و معیشتی بالاتر از این باشد، تصریح کرد: وظیفه تمام نمایندگان این است که برای ادای حق مردم، مطالبه گر باشد عملا سرزمین و کشور خوبی خواهیم داشت چون وکلای خوبی وارد مجلس می‌شوند تا حق مردم را بگیرند.

وی، با یادآوری اینکه امضای بیانیه سیاسی، تنها وظیفه نمایندگان نیست بلکه نمایندگان در کنار تمام مشارکت های دینی و اخلاقی که وظیفه آنان است، باید نسب به وضعیت معیشت مردم نیز احساس وظیفه کنند.

Share this post