زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات انعکاس دستاوردها است

زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات انعکاس دستاوردها است

آوای میهن نیوز – استاندار زنجان با بیان اینکه در دسترس بودن کسانی که انتخابات می شوند  برای مردم مهم است اظهار داشت: اگر مسوولان در دسترس باشند مردم احساس می کنند که مردم سالاری وجود دارد لذا مشارکت حداکثری در انتخابات بدست خواهد آمد.

محسن افشارچی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: دغدغه اصلی، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است ولذا  اگر افرادی نسبت به موضوع بررسی صلاحیت ها اعتراض دارند، در مراحل بالاتر امکان پذیر است.

 وی ادامه داد:  سیستم اجرایی در احراز و عدم احراز صلاحیت ها نقشی ندارد و این امر بر اساس ساز و کار هیات های اجرایی که متشکل از معتمدین منتخب است، انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به جنگ غزه گفت: نسل کشی توسط رزیم اشغالگر دل هر انسان آزاده ای را به درد  می آورد لذا مسوولان باید بازخوانی تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند بپردازند.

افشارچی سپس به سیر شکل گیری انتفاضه مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: حماس از داخل حرکت توده ای مقاومت مردم فلسطین به وجود آمده است و چیزی جدا از این نیست.

وی ادامه داد: تابوت صلح ادعایی رژیم صهیونیستی هیچ مرده ای ندارد و نباید به آن دلخوش کرد.

استاندار زنجان اظهارکرد: در یک ماه گذشته آن عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی برای خودش درست کرده بود، فرو ریخت.

وی به سفر پیش روی رییس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: پپروزه های آب و فاضلاب مهمترین پروژه ای است که در سفر ریاست‌جمهوری به آن پرداخته خواهد شد که در این راستا گزارش و انعکاس خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی امر مهمی است و دستگاهها باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

افشارچی تصریح کرد: با این گزارش ها مردم احساس می کنند که کارهای مختلفی انجام می شود.

وی در پایان گفت: در حوزه معیشت باید زمان بگذرد که یک اتفاقاتی در سفره مردم بیفتد.

Share this post