شمار ورزشکاران بیمه شده تنیس روی میز زنجان به ۷۰۰ نفر افزایش یافت

شمار ورزشکاران بیمه شده تنیس روی میز زنجان به ۷۰۰ نفر افزایش یافت

 میهن نیوز – رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان گفت: شمار ورزشکاران بیمه شده تنیس روی میز استان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۷۰۰ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه قبل از افزایش مطلوبی برخوردار است.

مریم کاظمی راد  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تنیس روی میز زنجان نیازمند توسعه است، افزود: این هیات ورزشی در حال حاضر تنها یک سالن تخصصی دارد که با توجه به تعداد ورزشکاران این رشته، ضرورت افزایش سالن های اختصاصی تنیس روی میز در استان احساس می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با رویکرد مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان، سالن دیگری به علاقه مندان این رشته در استان اختصاص یابد.

کاظمی راد با بیان اینکه ترویج این رشته در بین دستگاه های اجرایی به رشد و توسعه آن در استان منجر شده است، گفت: طی یک ماه گذشته ۲۵ مسابقه تنیس روی میز در ادارات استان برگزار شده است.

این مسوول، استعدادیابی را از اولویت های مهم این هیات ورزشی اعلام کرد و افزود: در این راستا مکاتبات لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان انجام گرفته است.

وی سرمایه گذاری در رشته های پایه را از دیگر اولویت های هیات عنوان کرد و گفت: با استعدادیابی های انجام گرفته، ورزشکاران خوبی برای اعزام به مسابقات کشوری شناسایی شدند.

Share this post