عبور از پیچ تحریم‌ها با مشارکت حداکثری در انتخابات امان پذیر است

عبور از پیچ تحریم‌ها با مشارکت حداکثری در انتخابات امان پذیر است

آوای میهن نیوز_استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات پیش رو به کاهش فشارهای بین المللی منتهی می‌شود، گفت: مشارکت حداکثری رشد و توسعه و حرکت بهتر کشور در حوزه های مختلف را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان،محسن افشارچی امروز پنجشنبه در همایش حضور حداکثری هزار نفر از مدیران و معلمان شهر زنجان به ضرورت و اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: قوام گرفتن یک ملت به زمان زیادی نیاز دارد و هم اکنون ملت ایران در این شرایط و در حال مبارزه برای استقلال و خود اتکایی خود هستند.

وی با بیان اینکه با نگاهی به تاریخ معاصر ایران و زندگی امیرکبیر این مهم نمایان تر است و او را به خاطر فعالیت و ایستادگی در مقابل بیگانگان شهید کردند، اظهار داشت: پس از این واقعه هر ۱۰ تا ۱۵ سال یک رخدادی را در کشور شاهد بوده ایم.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران در طول سال های مختلف تلاش کرده اند که همواره روی پای خود بایستند و در این میان انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ این کشور بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه های متعددی از سوی دشمنان انجام گرفته است، گفت: هم اکنون در جایگاهی قرار داریم که برای کسب آن تلاش های زیادی انجام شده است.

افشارچی با تاکید بر اینکه تمامی تلاش ها باید بر این باشد که از تمامی ابزارها برای تعالی و رشد کشور استفاده کنیم، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی از همین رو اهمیت بسزایی دارد چرا که نمایندگان می توانند در تصمیم گیری های کلان کشور و موارد دیگر دخالت داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخاب نماینده اصلح اهمیت ویژه ای دارد گفت: هر چه حضور و همراهی مردم در ساز و کار انتخاباتی بیشتر باشد، به اقتدار نظام اسلامی منتهی می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت بالای ۶۰ درصدی مردم در انتخابات پیش رو می تواند کشور را از پیچ تحریم عبور دهد، تصریح کرد: هر چه حضور مردم در این رخداد بیشتر باشد، از فشارها به میزان زیادی کاسته می شود.

وی تاکید کرد: همانطوری که در سطح بین المللی بین حق و باطل درگیری وجود دارد، بین خیر و شر و نیکی و بدی نیز همواره اختلاف وجود داشته و دارد.

افشارچی با بیان اینکه مهم این است که چراغ خیر را پررنگ و نورانی تر از گذشته کنیم، افزود: این مهم با انتخاب به وقوع می پیوندد.

Share this post