قتل نوجوان ۱۸ ساله ی خدابنده ای در پی نزاع و درگیری

قتل

قتل نوجوان ۱۸ ساله ی خدابنده ای در پی نزاع و درگیری

میهن نیوز- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع و درگیری خیابانی، منجر به قتل نوجوان ۱۸ ساله خدابنده‌ای شد.
سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان قتل های اتفاق افتاده در استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر نداشته است،‌ خاطرنشان کرد:‌ ۱۰۰ درصد قتل های روی داده در استان کشف و قاتلان دستگیر شده اند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه علت بسیاری از قتل ها در هنگام درگیری،‌ حمل سلاح سرد است،‌ افزود: نوجوانان در سن هیجانی قرار دارند که اغلب کنترل لازم را بر اعمال و رفتار خود ندارند بر همین اساس خانواده ها باید از فرزندان خود در برابر انواع آسیب ها مراقبت کنند.
وی با بیان اینکه حمل سلاح سرد جرم محسوب می شود،‌ یادآور شد:‌ خانواده ها نظارت لازم را بر فرزندان خود داشته باشند و دوستی های آنان را زیرنظر بگیرند.
سرهنگ آدینه لو حمل سلاح سرد را موجب ترویج خشونت دانست و تاکید کرد:‌ بسیاری از قاتلینی که با سلاح سرد مرتکب این جرم شده اند بدون اینکه قصد قتل کسی را داشته باشند در درگیری ها و نزاع از آن استفاده کرده و عاقبت شومی را برای خود و طرف دعوا رقم زده اند.

Share this post