متلاشی شدن باند سارقان ترانس های برق غرب کشور در زنجان

سرهنگ آدینه لو

متلاشی شدن باند سارقان ترانس های برق غرب کشور در زنجان

 

میهن نیوز – رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان ترانس های برق با ۸۰ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه ، خبر داد.

سرهنگ”محمد علی آدینه لو” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت ترانس برق در سطح استان ، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان خدابنده به سرعت وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی استان زنجان و فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده با تلاش مضاعف و مستمر چند روزه کار پلیسی و  اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند سارقان سابقه دار را در حین سرقت در یکی از شهرستان ها دستگیر  کنند، افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۸۰ فقره سرقت ترانسفورماتور و کابل برق اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه در ادامه رسیدگی به این پرونده یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، یاد آور شد: در بازرسی از محل اختفای این متهمان بیش از ۸ تن مس و ۱۰۰ کیلو گرم سیم برق ، ترانسفورماتورهای سرقتی و آلات و ادوات کشف شد.

 سرهنگ آدینه لو با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است ، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share this post