مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند

مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند

آوای میهن نیوز-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند که همانند آن را تنها از اصحاب کربلا شنیده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، آیت الله خاتمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، افزود: مردم غزه سمبل ایستادگی در برابر ظلم و جور هستند و هم اکنون در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فلسطین و مردم غزه به کشتار وحشیانه اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد شهدای غزه شیرخوارگان، کودکان و زنان هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: روز قدس پیش رو از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مردم غزه نیاز به حمایت دارند و باید راهپیمایی این روز بسیار باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان الاقصی رهبر معظم انقلاب در همه بیانات و سخنرانی های خود حتی در روز درختکاری نیز به موضوع غزه اشاره داشته‌اند، اظهار داشت: روز قدس فرصت مغتنمی است که ایران اسلامی پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام کند و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برساند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است و مردم ایران نیز سهم و وظیفه خود را در این خصوص در روز قدس به نحو احسن انجام خواهند داد.

 

 

 

 

Share this post