مسال هم فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان زنجان طنین انداز شد

مسال هم فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان زنجان طنین انداز شد

آوای میهن نیوز- زنجانی ها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس است، در راهپیمایی با شکوهی همزمان با سراسر کشور ندای مرگ بر اسرائیل و آزادی فلسطین سر دادند.
به گزارش پایگاه خبری سیاسی آوای میهن نیوز،‌ اقشار مختلف مردم استان زنجان امروز در حمایت از فلسطین و قدس شریف با حضوری پرشور و گسترده در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند تا نفرت و انزجار خود را از غده سرطانی و فتنه‌انگیزی های اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی کودک‌کش به جهانیان اعلام کنند.

در مرکز استان مردم مومن و روزه دار زنجانی از نخسین ساعات شروع راهپیمایی، از نقاط دور و نزدیک خود را به میدان قائم شهر زنجان رساندند تا به سیل خروشان دیگر راهپیمایان روز قدس بپیوندند و فریاد ” القدس لنا ” سر دهند.
براساس برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی روز قدس در زنجان از میدان قائم شروع و راهپیمایان مسیر را تا مصلی نماز جمعه این شهر با فریادهای پر خروش خود علیه اسرائیل غاصب طی کردند تا در میعادگاه نماز جمعه در صفوف به هم فشرده و دشمن شکن، نمایشی دیگر از اتحاد و همبستگی را در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

حضور گسترده مردم استان زنجان قبل از آغاز راهپیمایی نشان دهنده درک اهمیت روز قدس امسال در شرایط حساس کنونی و با توجه به اتفاقات اخیر و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.
امروز آحاد مختلف مردم در این راهپمایی شرکت کردند تا فریاد بزنند رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می کشد و به زودی از آخرین جنایت ددمنشانه و تروریستی خود در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها پشیمان خواهند شد.

Share this post