عملیات اجرایی پروژه بزرگ بوستان هاشمی نژاد به زودی آغاز خواهد شد

شورای زنجان

عملیات اجرایی پروژه بزرگ بوستان هاشمی نژاد به زودی آغاز خواهد شد

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به زودی پس از امضای تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عملیات اجرایی پروژه بوستان ۶ و ۸ هکتاری هاشمی نژاد آغاز خواهد شد.

به گزارش میهن نیوز _ منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه احداث پروژه هاشمی نژاد از شورای پنجم آغاز و در شورای ششم با جدیت پیگیری شد افزود: این پروژه با قراردادی با مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان از صفر تا صد با قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز می شود.

به گفته رئیس شورا این پروژه بزرگ در مدت یکسال باید به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه بوستان هاشمی نژاد سالها بلاتکلیف مانده بود ادامه داد: زمین این پروژه متعلق به بنیاد مستضعفان است که پس از رایزنی های مختلف با بنیاد مستضعفان با کاربری فضای سبز در اختیار شهرداری زنجان قرار گرفت.

مرادلو گفت:  این پروژه با زیباترین نقشه عملیاتی اجرا خواهد شد و هزینه آن به نسبت ۷۰ درصد زمین و ۳۰ درصد به صورت نقدی با پیمانکار به اتمام خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در صورت حضور قرارگاه خاتم در زنجان پروژه های دیگری از جمله مسیر کمربندی خیام به دلیل ترافیک بالا و مسیر آرامستان زنجان نیز به این پیمانکار سپرده خواهد شد، چرا که با توجه به قدرت مانور قرارگاه خاتم از نظر مالی و نیروی کار پروژه های بزرگ با کیفیت عالی در اسرع وقت انجام و به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در مجموعه بوستان هاشمی نژاد امکانات بسیار خوبی از جمله پیاده، مسیر دوچرخه سواری، سالن آمفی‌تئاتر ،فرهنگسرا ،مغازه با کاربرد فرهنگی، آسفالت رنگی، سیستم اطلاع رسانی، آلاچیق و فضاهای اجتماعی فرهنگی ایجاد خواهد شد.

مرادلو با تاکید بر اینکه بوستان هاشمی نژاد با رویکرد فرهنگی و اجتماعی احداث خواهد شد افزود: خانواده محور بودن این پروژه با در نظر گرفتن بحث ترافیکی، آتش نشانی و اورژانس و دیگر مسائل از مزیت های این پروژه است.

وی اظهار کرد:  احداث این پروژه از نظر قیمتی زایشی نخواهد بود و صفر تا صد آن به قرارگاه خاتم سپرده شده است تا در مدت زمان یک سال احداث و به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پایان گفت: کل زمین پروژه ۱۰ هکتار است که بنیاد مستضعفان سه و نیم هکتار آن را در اختیار دارد و  ۶ و ۸ هکتار آن به شهرداری برای احداث بوستان هاشمی نژاد واگذار شده است.

Share this post