امروز اقتدار بسیج فراگیر و جهانی شده است

امروز اقتدار بسیج فراگیر و جهانی شده است

میهن نیوز – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا و استکبار محدود به ایران نیست و بسیار گسترده‌تر شده است، گفت: امروز در بیخ گوش آمریکا در چهار کشور آمریکای لاتین شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان با بیان اینکه هرقدر از انقلاب می گذرد؛ اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روشن‌تر می‎‌شود، افزود: یکی از مظاهر قدرت یک کشور، اقتدار نظامی آن است و امروز کشور ما در سایه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین توانسته است حس امنیت را در جامعه ایجاد کند.

امام جمعه شهر زنجان گفت: اقتدار ملی یک کشور، مایه حفظ ملت و تحقق آرمان‌های آن است که این اقتدار تنها به اقتدار نظامی محدود نمی‌شود، بلکه اقتدار اقتصادی، علمی، اجتماعی و بالاتر از همه اقتدار معنوی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین چیزی جز عنایت خداوند نبود، اضافه کرد: خوشبختانه امروز اقتدار بسیج فراگیر و جهانی شده است؛ هرچند که پس از جنگ تحمیلی دشمن به بهانه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور بود اما موفق نشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور بسیج منحصر به دوران دفاع مقدس نشد، گفت: بسیج بعد از دفاع مقدس در امور دیگر از جمله محرومیت زدایی و سایر عرصه‌ها با تمام توان وارد میدان شده و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

وی، روز پنجم آذر را یکی از روزهای برجسته و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در این روز با نفس قدسی خود، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: هر چقدر زمان می‌گذرد، معلوم می‌شود که این فرمان، فکر الهی، ارزشمند، ضروری و لازم برای جامعه بوده است.

در ادامه این جلسه نیز فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حمایت از فلسطین وظیفه همگانی است، اضافه کرد: ما نباید لحظه‌ای از این مردم مظلوم غافل شویم؛ چون حمایت از فلسطین انگار حمایت از کشور خودمان است.

سردار جهانبخش کرمی با تاکید بر لزوم حمایت مردم سراسر جهان به ویژه مسلمانان از فلسطین، تصریح کرد: انسان دوستان و آزادی خواهان جهان باید به منظور حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و نفرت خود را از اقدامات ددمنشانه و جنایات بی‌پایان اسرائیل غاصب ابراز دارند.

وی تصریح کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر نباید چشمان خود را بر روی حقایق فعلی جهان ببندند و آنان موظفند اقدامات رژیم صهیونیستی را در تریبون‌های ملی و بین‌المللی محکوم کنند.

Share this post