ارسال ۲۷۳ کلیپ به مسابقات مجازی ورزشی شهرداری زنجان

ارسال ۲۷۳ کلیپ به مسابقات مجازی ورزشی شهرداری زنجان

ارسال ۲۷۳ کلیپ به مسابقات مجازی ورزشی شهرداری زنجان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از ارسال ۲۷۳ کلیپ به مسابقات مجازی ورزشی خبر داد و گفت: کلیپ‌های ارسالی در حال داوری است.

غلامرضا نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان انجام ورزش همگانی مسابقات ورزشی مجازی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، هیأت انجمن‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان اجرایی می‌شود.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طرح «مسابقات ورزشی مجازی» در چند مرحله برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست این مسابقات در دو رشته «سپک تاکرا» و «پارکور» برگزار می‌شود و بر اساس فیلم‌های ارسالی شرکت‌کنندگان در اجرای این دو مهارت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و بدون شرط سنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقات ۲۰ شهریورماه بود، طبق آمار تا این تاریخ ۲۷۳ کلیپ به مسابقات رسیده است.

نظری با اشاره به اینکه مسابقات در حال داوری است، تصریح کرد: پس از پایان داوری اختتامیه مسابقات و مراسم اهدای جوایز به برندگان انجام خواهد شد.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط و تحرک در بین شهروندان در شرایط کرونایی از اهداف اجرای طرح مسابقات ورزش مجازی است، گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم و کشف استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف ورزشی نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

Share this post