کسی که از انتقاد بترسند جوهره مدیریت در نظام اسلامی را ندارد

کسی که از انتقاد بترسند جوهره مدیریت در نظام اسلامی را ندارد

کسی که از انتقاد بترسند جوهره مدیریت در نظام اسلامی را ندارد/

کاهش ۲۰ درصدی صادرات در کشور/

همزمان با سالگرد وفات حضرت زینب سلام الله و مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان زنجان به ریاست استاندار این استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

به گزارش آوای میهن نیوز در این مراسم استاندار زنجان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله اظهار داشت: در سال ۹۹هدف گذاری صادرات استان ۲۱۸ میلیون دلار بود که در زمان حاضر ۲۳۸ میلیون دلار محقق شده است ، یعنی ۱۱ درصد نسبت به هدف گذاری تعیین شده افزایش صادرات داشته ایم.

فتح الله حقیقی ادامه داد: این در حالی است که کشور با کاهش ۲۰ درصدی صادرات روبرواست لذا افزایش صادرات در استان زنجان به تلاش مدیریت استان و صادرکنندگان استان زنجان بر می گردد.

وی خطاب به صادرکنندگان نمونه استان اظهار داشت: مدیریت استان جدای از شما نیست فرزند شما، برادر شما و خواهر شماست، لذا باید از آنها نیز قدردانی شود.

استاندار زنجان در ادامه گفت: امیدواریم خداوند کمک کند تا به تاسی از حضرت علی علیه السلام رفتار و کردارمان به دروغ آلوده نشود، لذا در شعار نه، بلکه در عمل، گرایش مردم را خداگرایی بدانیم .

حقیقی با تاکید بر اینکه نباید به دروغ مردم مردم بکنیم و سپس عمل دیگری انجام دهیم افزود:  باید در عمل به مردم پایبند باشیم و مردم را در نظر بگیریم.

وی افزود: انتقاد و نقد حتماً باید وجود داشته باشد و کسی که از نقد بترسد جوهره مدیریت کردن در نظام اسلامی را ندارد، لذا انصاف این است که از اقدامات مثبتی که انجام شده تجلیل به عمل آید، چرا که این دو مورد مکمل یکدیگر هستند.

  وی با تبریک به صادرکنندگان نمونه استان تصریح کرد: بر اساس شاخص ها نه در شعارها، دستاورد نمونه شدن صادر کنندگان به صورت عینی مشاهده می‌شود چرا که رشد ۱۱ درصدی صادرات نمونه این موضوع در سال ۹۹ می باشد.

 

Share this post