امام جمعه زنجان: مردم ایران صاحب اصلی و حامی نظام اسلامی هستند

آیت ا... خاتمی2

امام جمعه زنجان: مردم ایران صاحب اصلی و حامی نظام اسلامی هستند

 
آوای میهن نیوز – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم ایران صاحب اصلی و همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه شهر زنجان افزود: حمایت و پشتیبانی مردم ، نظام را از هر مشکلی مصون خواهد داشت و هرگونه توطئه های دشمنان و بدخواهان آن را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به امضای قرار داد کمپ دیوید از سوی مصر و اسراییل تاکید کرد: فلسطین مهمترین مسله جهان اسلام و یکی از دغدغه های اصلی مسلمانان است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه نقشه های شوم دشمنان علیه ایران همچنان ادامه دارد، یادآورشد: مردم ایران اسلامی باید همواره بیدار و بصیر باشند تا آسیبی به کشور وارد نشود.

وی به تحرک و اقدامات کمونیست ها در شمال ایران اشاره کرد و گفت: زمانیکه این گروه در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، شمال ایران را منطقه آزاد خود تعیین کردند هوشیاری مردم انقلابی کشور این نقشه شوم را نیز خنثی کرد.

امام جمعه زنجان به اقدمات دشمنان ایران اسلامی علیه سپه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی و پشتیبان کشور و نظام بوده است به همین دلیل دشمنان آن را برنمی تابند و در تلاش برای قرار دادن این نیروی مردمی و قدرتمند در لیست گروه های تروریستی هستند.

وی همچنین با تبریک حلول ماه رجب به فضیلت های این ماه اشاره کرد و افزود: این ماه فرصتی مناسب برای امام‌شناسی، ولایت‌ و دین شناسی است.

Share this post