برای اوقات فراغت دانش آموزان هدفمند و غنی باشد

برای اوقات فراغت دانش آموزان هدفمند و غنی باشد

استاندار قزوین گفت: با هماهنگی دستگاههای اجرایی لازم است برنامه های هدفمند و مدونی برای غنی شدن فعالیت های تابستانی دانش آموزان پیش بینی شود.

سومین جلسه شورای آمورش و پرورش با حضور جمالی پور استاندار قزوین در سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهار داشت: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید دنبال هم افزایی باشید و نکات مهم و اولویت بندی شده که قبلا در نشست های کارشناسی با دستگاهها مطرح شده و به نتیجه رسیده مطرح شود و ما اگر گره ای بود باز کنیم.

وی افزود: در این جلسات هیچ اعتباری جابجا و یا تعیین نمی شود و نمی توان از دستگاههای دیگر انتظار کمک مالی داشت و فقط می توانیم برای استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ادارات هماهنگی لازم را انجام دهیم.
جمالی پور بیان کرد: اوقات فراغت از موضوعات بسیار مهمی است که همه دستگاههای ذیربط باید به آن اهمیت دهند و با داشتن برنامه مدون زمینه بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های تابستانی را مهیا کنند.

وی گفت: هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و شهرداری امکانات بسیار خوبی دارند که اگر بتوانید این مجموعه ها راهماهنگ کنید می تواند برای استفاده دانش آموزان مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار قزوین اظهارداشت: منطقه گردشگری کامان و زرشک، موزه فرهنگ، بوستان باراجین، کلاس های آموزشی و امکانات ورزشی جمعیت هلال احمر، فنی و حرفه ای و کلاس های فرهنگی و هنری ارشاد برای تابستان ظرفیت بسیار مناسبی است.

جمالی پور یادآورشد: اداره ورزش و جوانان استان با برگزاری ورزش محلات و مسابقات ورزشی می تواند فضای بانشاطی را در تابستان برای دانش آموزان مهیا کند که اوقات فراغت مفیدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: از شهرداری انتظار داریم با خرید کتب مفید و مورد توجه دانش آموزان و توزیع آن در مدارس به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک کند.

 

Share this post