انهدام باند سارقان کارت سوخت در ابهر

انهدام باند سارقان کارت سوخت در ابهر

میهن نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۷ نفر شامل سرکرده و اعضای باند سارقان کارت سوخت جایگاهای سوخت سراسر کشور با کشف ۱۵۷ عدد کارت سوخت مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای میهن نیوز-  و به نقل ازخ خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه “هادی نوروزی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دستگیری دو سارق کارت سوخت و بازجوئی های فنی مراتب شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سازمان یافته در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی، با به کارگیری شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده این باند که خود اپراتور یکی از جایگاه های توزیع سوخت شهر تهران بود شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد قابل توجهی کارت سوخت مسروقه پیدا شد اظهار داشت: متهم با دسترسی به سامانه شرکت نفت اقدام به تغییر رمز و راه اندازی مجدد کارت سوخت های مسروقه نموده و سپس از طریق باند تشکیل شده اقدام به خرید و فروش کارت ها و سوخت سهمیه ای آن در جایگاه ها می کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان گفت: در این پرونده ۷ نفر دستگیر و در مجموع ۱۵۷ عدد کارت سوخت مسروقه کشف شد که تمامی متهمان پس از صدور قرار قضائی روانه زندان شدند.

Share this post