شهدا شفیع ما در دیار باقی خواهند بود

شهدا شفیع ما در دیار باقی خواهند بود

هاشمی، مدیر عامل هلال احمر استان زنجان:
شهدا شفیع ما در دیار باقی خواهند بود

آوای میهن نیوز- نخستین کنگره بین المللی شهدای امدادگر دفاع مقدس به میزبانی جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور دکتر پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشوربرگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری میهن نیوز، در ابتدای این کنگره مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:از اهداف مهم کنگره شناسایی شهدای امدادگر هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از خانواده شهدا ست
دکترهاشمی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شهدا در همه جا استفاده کرد افزود:پاسداشت شهدا از وظایف تک تک ما ایرانیان است و برگزاری چنین کنگره ای در هلال احمر باعث قوام جمعیت هلال احمر خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:نجات جان انسان ها از وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد:نیت جمعیت هلال احمر با تاسی از آیه قرآن است وبا کار وتلاشمان ثابت خواهیم کرد که با خانواده شهدا عهد و پیمان می بندیم که بیشتر از پیش تأثیرگذار باشیم.
وی افزود:شهدا الگوی جامعه هستند که باید سیره و راه شهدا را زنده نگه داریم تا بتوانیم به آنچه که خداوند در قرآن می فرماید برسیم.
هاشمی تاکید کرد: به برکت این کنگره مکلف شدیم با بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهمنامه ای منعقد نماییم که پس از این تمامی خانواده شهدا را تحت پوشش درمان قرار دهیم.

Share this post