آرد یارانه‌ای احتکار شده در زنجان کشف شد

آرد

آرد یارانه‌ای احتکار شده در زنجان کشف شد

آوای میهن نیوز- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۱۷ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم آرد یارانه ای و ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم رشته احتکار شده در این استان کشف شد.
به گزارش آوای میهن نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبنی بر احتکار کالاهای اساسی ( آرد یارانه ای ) در ۶ واحد صنفی در زنجان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران بلافاصله پس از هماهنگی های قضایی در معیت ماموران اداره غله استان به پنج واحد نانوایی و یک واحد کارگاهی تولید رشته اعزام شدند و در بازرسی از این محل ها آرد یارانه ای احتکار شده همچنین مقدار ۱۰ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم رشته تولید شده با آرد غیرمجاز را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ادامه داد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و هم اکنون تحت رسیدگی است.
سرهنگ بدری با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران کالا برخورد قاطع و قانونی می کند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه جرائم صنفی و تولیدی مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

Share this post