حمایت از سرمایه‌گذاران از وظایف دولت است

افشارچی

حمایت از سرمایه‌گذاران از وظایف دولت است

آوای میهن- استاندار زنجان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران از وظایف دولت است  ودر دستور کار مدیران استان قراردارد و تمامی ظرفیت‌ها در این خصوص به کار گرفته می‌شود.

محسن افشارچی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، افزود: جلسات این ستاد به منظور بررسی و رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان تشکیل می شود.

استاندار زنجان با اشاره به دیدگاه تعاملی مجموعه مدیریتی استان در حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی، بیان کرد: تلاش می‌شود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها مشکلات این واحدها حل شود.

افشارچی افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید تمامی شرایط را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

سه‌شنبه‌های صنعت و معدن زنجان تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: در راستای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی؛ در قالب کمیته‌های مختلف جلسات بررسی با عنوان سه‌شنبه‌های صنعت و معدن به صورت مشترک برگزار می‌شود.

مجید گلشنی‌فرد افزود: امسال ۱۵ جلسه کارگروه اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و ۱۶۳ مصوبه اخذ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در همین راستا برای نخستین بار کمیته‌های ۱۰ گانه تشکیل شده است که هرکدام به تناسب کمیته‌های خود وظایف متعددی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسات موازی بین دستگاه‌های مختلف از جمله کلینیک صنعت و معدن، کلینیک صنعت و معدن بسیج، کمیته احیای اتاق بازرگانی، جلسات کمیته کارشناسی شهرک‌های صنعتی، اداره کار و سایر جلسات تجمیع شد.

گلشنی فرد گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات کمیته تخصصی در ۶ ماهه ابتدایی سال تعداد ۲۶ جلسه برگزار و ۱۴۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که موجب سرعت بخشیدن به حل مشکلات واحدهای تولیدی، بررسی تخصصی راهکار حل مشکلات و کاهش طرح مشکلات در صحن کارگروه اصلی ستاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ تعداد چهار جلسه برگزار و ۱۰۴ مصوبه داشته است.

در ادامه این جلسه بحث اخذ عوارض ورود به داخل شهرک صنعتی نوآوران توسط شرکت خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به ارایه نشدن مدارک لازم، با ادامه اجرای این مصوبه مخالفت شد.

Share this post