زمینه چینی برای حضور پر رنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان

صنعت

زمینه چینی برای حضور پر رنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان

آوای میهن نیوز – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور رایزنی های اولیه برای انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در این استان انجام شد و پیگیری ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

حسین محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر این تفاهم نامه ها را عملیاتی کنیم بخش بزرگی از راه را در حوزه جذب سرمایه گذاری در استان رفته ایم و این موضوع را البته در همه شهرستان ها در دستور کار داریم.

وی از احصای ۵۲ فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: این فرصت ها با مشارکت دستگاههای اجرایی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شناسایی و تدوین شده است.

 

محمدی معاون اقتصادی

محمدی به رصد و ارزیابی فعالیت ها در شهرستان های استان در حوزه جذب سرمایه گذاری ها اشاره کرد و افزود: عملکردها در برخی شهرستان های استان در این خصوص مطلوب نیست.

وی به لزوم تدوین اطلس سرمایه گذاری در هریک از شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های جدی ما است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار همراهی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی را می طلبد، گفت: در فرآیند برخی سرمایه گذاری ها خواسته و یا ناخواسته امور را به بروکراسی بیشتر سوق می دهیم در حالی‌که دستگاهها خیلی از مسائل را با تکیه بر اختیارات خود می توانند انجام دهند که این مهم نیز نیازمند شجاعت و جسارت مدیران است.

Share this post