شهادت سردار استان زنجان رویشی دیگر در جبهه مقاومت است

شهادت سردار استان زنجان رویشی دیگر در جبهه مقاومت است

آوای میهن نیوز- آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  و محسن افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت سردار دلاور استان زنجان سید رضی موسوی در بیانیه ای شهادت این سردار استان زنجان را رویشی دیگر در جبهه مقاومت توصیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای میهن نیوز در این بیانیه آمده است:بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور زنجان سید رضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند.
در ادامه این بیانیه آمده است: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.
این بیانیه تصریح می کند: شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، علی الخصوص هم استانی های عزیز زنجانی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌کنیم یقینا جاری شدن خون پاک و مطهر این سرداران دلاور، نوید تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، نابودی اسراییل و قطع دست آمریکای جنایتکار از منطقه است.
همچنین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این خصوص نیز پیامی صادر کرد.
خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده ی خستگی ناپذیر، سردار میدان های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل بیت علیه السلام و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.
این بیانیه می افزاید:قطعا پاداش سال ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود.
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای عزیز(مدظله) و همه همرزمان و امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان زنجان از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیاء الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می نماید.
سردار سرتیپ سید رضی موسوی در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.
سردار شهید سیدرضی موسوی مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت سوریه از مستشاران نظامی باسابقه در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

Share this post