مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز حل مسائل کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز حل مسائل کشور است

آوای میهن نیوز – استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز گشایش در حل مسائل کشور است و موجب می‌شود تا این پیچ تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

محسن افشارچی در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با بیان اینکه انتخابات مظهر اعتماد حاکمیت به مردم است،‌ افزود: در هیچ کشوری تفاوت روش ها و مدیریت بین دولت های منتخب در آن به اندازه جمهوری اسلامی ایران متمایز نبوده که حاکی از اعتماد حاکمیت به مردم است که اجازه می دهد این تفاوت ها را انتخاب کنند.

وی به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: نقش نمایندگان مجلس هم در سطح مسائل استانی و هم در سطح کلان و ملی بسیار تاثیرگذار است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: هر تغییر و اصلاحی باید از طریق صندوق رأی اتفاق بیفتد و اگر صندوق رأی نباشد دخالت خارجی جایگزین آن می شود.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مربیان پرورشی در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در زمان حاضر وظیفه مشاوران و مربیان پرورشی و تربیتی در مدارس خیلی بیشتر از مربیان دوران گذشته است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نسل جدید را غیر متمرکز و غیر عمیق بار می آورد و این یک خطر است و باید نسبت به این مساله حساسیت مضاعف داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم به اهمیت دادن پرورش در کنار آموزش تاکید کرد و گفت: کار مربیان و مشاوران تربیتی کار بزرگی است.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: رسالت انبیا نیز تربیت انسان ها بود و مربی تربیتی، هدفش در این راستاست تا استعدادها را در دانش آموزان شکوفا کند.

Share this post