آزادی سرگالش پس از ۱۱۳ روز

آزادی سرگالش پس از ۱۱۳ روز

رسانه ها خبر دادند سرگالش بعد از ۱۱۳ روز آزاد شد
آوای میهن نیوز_ارسلان رسولی عمارلویی معروف به سرگالش، نویسنده و خبرنگار پیشکسوت مازندرانی که از سوی دادگاهی در تنکابن به دلیل بازنشر یکی از اظهارات مهدی نصیری مدیر مسول سابق کیهان در کانال تلگرامی خود، به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود با پذیرش اعاده دادرسی‌اش از سوی دیوان عالی کشور از زندان آزاد شد.
این روزنامه نگار مازندرانی که سابقه فعالیت با چند خبرگزاری را در کارنامه خود دارد با گلایه از آنها مدعی شد وقتی در زندان بوده هیچکس سراغی از او نگرفته است.
عمارلویی  همچنین درگفت‌گو با انصاف نیوز گفت: متأسفانه در مدت ۱۱۳روز حبسی که تا به امروز کشیده ام، هیچیک از خبرگزاری های دولتی ایرنا، فارس، مهر و روزنامه هایی که از بعد از انقلاب با آنها همکاری داشته ام حاضر نشدند حرف مرا بشنوند و یا نگاهی به مستندات این حکم کنند در حالی که در گزارش اخیری که برای یکی از خبرگزاریها ارسال کردم بعد از حذف نام و عکس گفتگو گزارش در خبرگزاری منتشر شد.
«سرگالش» ادامه داد: هرچند حکم حبس من از سوی رسانه های آمریکا و دیگر نهادهای حقوق بشری غرب بازتاب داشته است و تلفن هایی برای مصاحبه با من شده است ولی می خواستم حرف من از جانب رسانه های داخلی منعکس می شد.
عمارلویی علاوه بر کار خبری هفت کتاب از جمله: قیام – دانش آموز تنبل – مناجات سرگالش – بازگشت از قیامت و معلم مدرسه را وارد بازار نشر کرده است و کتاب من خبرنگارم او در دست چاپ است.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *