ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند

ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند

میهن نیوز _ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن ها باید با عظمت و عزت یاد شود.

سردار جهانبخش کرمی در تجمع دانش آموزان زنجانی در محکومیت جنایات‌های رژیم صهیونیست اسرائیل که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار داشت:امام راحل (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی انقلاب کردند و پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ایران اسلامی به روش‌های مختلف جنایات متعددی علیه این ملت انجام دادند.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) آزادی و استقلال ملت ایران بود، گفت: ایران آغازگر جنگ نبود و زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد با اعلام امام (ره) بسیج بیست میلیونی تشکیل شد و این رزمندگان اسلام با دلاوری‌ها و رشادت‌ها پیروز میدان شدند و دشمن را از پا درآوردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشتند و عاشورایی می‌جنگیدند، افزود:دانش آموزان برای حضور در جبهه‌ها خودجوش ثبت نام میکردند و برای دفاع از کشور آمده بودند.

سردار کرمی تصریح کرد:جوانان و نوجوانان پیوند قلبی عمیق با امام داشتند و همین پیوند موجب پیروزی رزمندگان شد و امام نیز فرمودند در عصر پیامبر اسلام از این ملت نبود.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل گروهک داعش را بوجود آوردند و از این گروهک حمایت همه جانبه می‌کردند، بیان کرد:هدف آن‌ها جنگ با کشور‌های مسلمان بود و شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم با خودگذشتگی از حرمین دفاع کردند و اجازه تجاوز به دشمنان اسلام را ندادند.

این مسئول با اشاره به اینکه یاران امام زمان عجل الله شما نوجوانان هستید، تاکید کرد:شما نوجوانان وارث و ادامه دهنده راه شهدا و پرچمدار ایران اسلامی هستید.

فرمانده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد:ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن‌ها باید با عظمت و عزت یاد شود.

Share this post