مردم با وجود توطئه‌ها و فشارها، پای انقلاب ایستاده‌اند

مردم با وجود توطئه‌ها و فشارها، پای انقلاب ایستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم ما قدردان انقلاب اسلامی هستند و با وجود توطئه‌ها و فشارها، پای آن ایستاده‌اند.

آیت ا… علی خاتمی در دیدار استاندار و شماری از مدیران اجرایی استان زنجان با بیان اینکه آثار و برکات انقلاب اسلامی ابعاد گوناگونی دارد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل همه ناباوری ها و بدون وابستگی به شرق و غرب اتفاق افتاد و اگر بگوییم چیزی شبیه معجزه بود، مبالغه آمیز نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دنیا انقلاب های زیادی اتفاق افتاده ولی هر کدام از آنها از نظر سیاسی و اقتصادی وابسته به یکی از قدرت های بلوک غرب یا شرق بوده اند ولی شعار محوری انقلاب اسلامی” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” بود که به حول خداوند برای تحقق این شعار، قدم های بزرگی برداشته شده است.

آیت ا… خاتمی خاطرنشان کرد: هر کسی انصاف داشته باشد، تایید می کند که ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است.

وی تصریح کرد: امروز به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی، هیچ تصمیم جدی در منطقه بدون حضور ایران نمی‌تواند گرفته شود.

امام جمعه زنجان گفت: هیچ کس ادعای گل و بلبل بودن شرایط را ندارد و می دانیم کاستی ها و نواقصی هم وجود دارد.

وی افزود: مردم گله گذاری هم دارند و جامعه از تبعیض و فساد رنج می برد اما با این وجود مردم با توجه به ثمره کل انقلاب، پای آن ایستاده اند.

آیت ا… خاتمی به ضرورت انعکاس دستاوردها تاکید کرد و گفت: مدیران از طریق رسانه ها، عملکرد و خدمات را به مردم گزارش دهند چرا که این عمل موجب خوشحالی مردم می‌شود.

امام جمعه زنجان: فقط با پشت میز نشینی کاری پیش نمی‌رود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین در شورای اداری استان از تلاش و حضور میدانی مدیران استان در پیگیری مسائل قدردانی کرد و گفت: فقط با پشت میزنشینی کاری از پیش نمی‌رود.

آیت ا.. خاتمی با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامی است، افزود: در شرایطی که دنیا بین ۲ بلوک قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود، پیروزی انقلاب اسلامی بدون اتکا به این قدرت ها، قابل باور نبود.

وی با بیان اینکه حرکت های انقلابی شامل مولفه های هدف، ایدئولوژی، اتحاد مردم و رهبری هستد، تصریح کرد: مردم ایران با رهبر انقلاب پیوند معنوی داشتند و نیز وجود امدادهای غیبی در انقلاب هم نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشیم. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه با وجود تحریم های ناجوانمردانه، هر هفته در کشور شاهد افتتاح طرح های تولید هستیم، گفت: استعداد و ظرفیت کشور حتی بیشتر از این است.

آیت ا.. خاتمی به ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: از ظرفیت های متعددی که در کشور وجود دارد برای رشد و تعالی باید بهره بگیریم و در این صورت است که با اهداف مطلوب، فاصله ها کمتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بیانه گام دوم انقلاب، نقشه راه ترسیم شده و اکنون باید ببینیم طی ۲ سال گذشته دراین خصوص چقدر ریل گذاری کردیم و به اهداف نزدیک شدیم.

Share this post