مدیران به مردم گزارش عملکرد بدهند

مدیران به مردم گزارش عملکرد بدهند

استاندار زنجان گفت: مدیران باید به مردم گزارش عملکرد بدهند زیرا اگر مردم گزارش عملکرد مدیران نظام را بدانند، هم خوشحال می شوند و هم ایرادات را مشخص می‌کنند تا رفع شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان ،فتح الله حقیقی روز یکشنبه در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: مردم و نمایندگان مردم در مجلس باید در جریان امور استان و اقداماتی که برای توسعه صورت گرفته قرار بگیرند.

او با بیان اینکه اقدامات بزرگی طی سال قبل از جمله تعیین تکلیف پسماند روی، تسریع دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، رفع محدودیت و استفاده از پهنه‌های معدنی بعد از ۷ سال، بهره برداری از واحد‌های بزرگ صنعتی و خارج شدن چندین واحد تولیدی از رکود  انجام شد که ماحصل آن افزایش حجم سرمایه گذاری در استان زنجان بوده است.

استاندار زنجان به موضوعات مطرح شده در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از جمله بیمه قالیبافان اشاره کرد و گفت: برای تعیین راهکار باید با اتحادیه فرشبافان با تامین اجتماعی راه حل اساسی برای این مشکل و بیمه شدن قالیبافان واقعی اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در انتقاد از عملکرد بانک های خصوصی در استان گفت: این درست که نیست که بانک های خصوصی در استان یک کار دیگری بکنند و ما هم به کار دیگری متمرکز باشیم، لازم است از تسهیلات این بانک برای استان بیشتر استفاده شود.

مقام عالی استان همچنین خواستار اختصاص تسهیلات ویژه به شهرستان‌هایی همچون خدابنده که از خشکسالی خسارت دیده اند شد.

استاندار زنجان ایجاد پمپ بنزین در شهر نوربهار بر اساس مجوز‌های قانونی را هم مورد تاکید قرار داد.

Share this post