با اخلال کنندگان توزیع روغن برخورد جدی قضایی خواهد شد

با اخلال کنندگان توزیع روغن برخورد جدی قضایی خواهد شد

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت:پس از دریافت گزارشات نمایندگان دادستانی ، صنعت و معدن ، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی شهرستان، دستور رسیدگی و اقدام فوری به حل موضوع توزیع روغن خوراکی در سطح شهرستان صادر و پیگیری های جهت شناسایی اخلال کنندگان توزیع روغن در سطح شهرستان آغاز شد .

به گزارش آوای میهن نیوز ؛ حسین رجبی با تأکید براینکه با اخلال کنندگان توزیع روغن برخورد جدی قضایی خواهد شد افزود: هیچ یک از شرکت های پخش و ویزیتور های شرکت های پخش حق فروش اجباری اجناس غیر روغنی در کنار فروش روغن به فروشگاه های سطح شهرستان را ندارند و هر گونه تخلف در این باره پیگرد قانونی داشته و دستگاه قضا با برخورد جدی با متخلفان برخورد خواهد کرد .

وی ادامه  داد: در همین خصوص افرادی که در خصوص توزیع روغن خوراکی در سطح شهرستان فعالیت داشتند از پخش روغن در سطح شهرستان برکنار شدند و با ویزیتور های متخلف در این زمینه نیز برخورد و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

رجبی در پایان افزود: مردم و صاحبان فروشگاه‌های سطح شهرستان در صورت مشاهده تخلف موضوع را با شماره تلفن های ۱۲۴ و یا ۰۲۸۳۵۲۴۲۲۶۰ اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و اطلاع داده تا یا متخلفان این امر برخورد قانونی شود.

 

Share this post